Etherische olie

Aanbieding

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
Achteraf betalen met Afterpay
  • Sisow
  • IDEAL
  • Paypal
  • Rembours
  • Bankoverschrijving
  • postNL verzending

Sinds kort ook op Facebook!

Verzendkosten

In uw winkelwagen wordt direct vermeld wat de verzendkosten zijn. Van alle verzendingen ontvangt u na verzending, in de avond, een e-mail met een tracking link.

Verzend- en verpakkingskosten voor bestellingen die in Nederland door de brievenbus passen bedragen € 3,95. Ook deze brievenbuspakjes zijn traceerbaar.  Voor pakketten voor Nederland zijn de kosten € 4,95 en naar België of Duitsland € 6,95. Alle verzendingen worden in Nederland geleverd door postNL, in België of Duitsland door de partner van postNL in het betreffende gebied. Niet genoemde landen, prijzen op aanvraag. Verzendtijd andere landen, zie de derde kolom van dit overzicht. Wij leveren niet buiten Europa.

Gratis pakketverzending: in Nederland vanaf € 55,- (exclusief verzendkosten) en naar België of Duitsland vanaf € 75,- (exclusief verzendkosten). 

Niet bij de buren?

Wilt u niet dat het pakket bij de buren wordt afgeleverd, dan kunt u dit in stap 2 tijdens het afronden van uw bestelling in het opmerkingveld vermelden.

Direct op afhaallocatie bezorgen?

Wilt u dat het pakket direct op een afhaallocatie (postNL pakjegemak) wordt afgeleverd, dan kunt u dit in stap 2 tijdens het afronden van uw bestelling in het opmerkingveld vermelden. U kunt ook een afhaallocatie vermelden. Doet u dat niet, dan wordt automatisch de bij uw adres dichtstbijzijnde gekozen.

Vult u a.u.b. geen afhaallocatie in de velden van het afleveradres in.

Bezorgen op postbus

U kunt als afleveradres ook een postbus invoeren (alleen Nederland).

Bezorging en levertijden

Bestellingen worden zo snel mogelijk afgeleverd. Wij streven ernaar om bestellingen waarvoor de betaling (via iDeal, PayPal, Afterpay, Vooraf overmaken) op werkdagen voor 15.00 uur is ontvangen, indien voorradig, op dezelfde dag te verzenden. Uw bestelling zal dan de volgende dag* bij u worden bezorgd. Indien bestelde producten op de dag van ontvangst van de betaling niet voorradig zijn dan zal u hiervan op de hoogte worden gesteld met vermelding van de verwachtte afleverdatum.

% Bezorging volgende werkdag (augustus 2014) : NL 97,6%; BE 91,4%
 

Bestelling op werkdag voor 15:00 uur 

Besteldag Afleverdag*
MaandagDinsdag
Dinsdag Woensdag
WoensdagDonderdag      
Donderdag     Vrijdag
VrijdagZaterdag


Bestelling op werkdag na 15:00 uur

Besteldag Afleverdag*
MaandagWoensdag
Dinsdag Donderdag     
WoensdagVrijdag
Donderdag      Zaterdag
VrijdagDinsdag


Bestelling in weekend

Besteldag Afleverdag*
Zaterdag         Dinsdag          
ZondagDinsdag 

* De afleverdag betreft een indicatie. Daar de bezorging van de artikelen is uitbesteed aan postNL mogen hier geen rechten richting Candlewoods aan worden ontleend. De daadwerkelijke afleverdag kan afwijken.
** Indien er bij aflevering op zaterdag niemand het pakket kan aannemen, wordt deze op maandag voor de tweede maal aangeboden.

De tweede bezorgpoging waar en wanneer het u uitkomt

Bent u niet thuis als wij uw pakket bezorgen? Dan proberen wij het standaard af te leveren bij uw directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat onze bezorger een bericht voor u achter. Hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u uw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen.

U heeft de keuze uit één van de volgende opties: 

  • Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen).
  • Op dinsdag- of donderdagavond bij u thuis* tussen 18.00 en 21.30 uur (1,95 euro).
  • Bij één van de 2.600 PostNL locaties door heel Nederland. U haalt uw zending vanaf 15.00 uur de volgende dag op.
  • Bij één van de 400 geselecteerde PostNL locaties waar u het pakket vanaf 8.30 uur de volgende dag ophaalt (1,95 euro).
  • Op een ander adres* binnen Nederland, bijvoorbeeld bij familie, vrienden of uw werk. Ook hier kunt u tot 6 dagen vooruit plannen (1,95 euro).
  • In de Pakketautomaat op een aantal grote NS-stations en Schiphol Plaza. 

*Uitgezonderd enkele postcodegebieden

Wijzig uw bezorging

Niet thuis bij de tweede bezorgpoging?

Lukt het niet om uw pakket af te leveren bij de tweede bezorgpoging? En heeft u de bezorging van te voren niet gewijzigd? Dan kunt u de zending ophalen bij een Postkantoor bij u in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor u heeft achtergelaten. 

U heeft drie weken om uw pakket op te halen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer u het pakket ophaalt.

Wijzig uw bezorging Vind een Postkantoor